Ruilen & Retourneren

Ervaar jij geen positieve effecten van onze producten? Geen zorgen!

Wij doen onze uiterste best om alle producten jaar jouw tevredenheid te leveren. Toch kan er soms iets fout gaan.

Niet gepersonaliseerde bestellingen

Als je niet tevreden bent over het product kun je het product binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen draagsporen bevatten. Wij behouden het recht om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om is beschadigd.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact opnemen met ons via info@onderall.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour is ontvangen is.

De terugbetaling omvat de volledige kost van de aankoop, exclusief eventuele verzendkosten. De verzendkosten voor het terugsturen van het artikel naar ons, worden niet terugbetaald.

Een retourzending dient te voorzien van een Track en Trace code. De verzender is hierbij altijd verantwoordelijk voor de zending.

Gelieve hierbij contact met ons opnemen voordat u iets wilt retourneren, zodat wij aanvullende instructies mbt de retourzending kunnen verstrekken en daarnaast op de hoogte zijn dat we een zending kunnen verwachten.

LET OP: bepaalde producten kunnen vanwege hygiëne niet worden geretourneerd.

Gepersonaliseerde bestellingen

Zodra uw bestelling is ingediend, beginnen we direct met het verwerken en productieproces van uw gepersonaliseerde artikelen. Als u uw aankoop wilt annuleren, bedraagt dit een restocking fee van 40% van het totale bedrag van het item. Na verzending is annulering niet meer mogelijk.

Om uw bestelling te annuleren, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Annuleringen worden verwerkt op de dag dat we uw annuleringsverzoek ontvangen.

OnderAll behoudt zich het recht voor om wijzigingen in dit beleid te allen tijde aan te brengen. Kennisgeving van eventuele wijzigingen zal op deze pagina worden gepubliceerd. Als u vragen heeft over annuleringen of een ander beleid, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Terugbetalingen

We laten het je weten zodra we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Bij goedkeuring wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.

Verloren of gestolen pakketen

OnderAllis niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten waarvan bevestigd werd dat ze op het opgegeven adres zijn afgeleverd. 

Beschadigingen en problemen

Zorg ervoor dat je je product goed inspecteert bij ontvangst en hierbij gelijk onze klantenservice benaderd zodra er iets mis is of beschadigt zodat wij je graag hierbij helpen tot een oplossing.

Ruilen

De snelste manier om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u wilt is nadat u de artikel heeft geretourneerd direct een afzonderlijke aankoop te doen van de gewenste product. Gepersonaliseerde items kunnen niet worden geruild.

 

 

Als een bestelling eenmaal is verzonden, is het niet mogelijk om deze bestelling nog te annuleren. Gebrek aan informatie over het afleveradres of identificatie dat leidt tot een fout in de levering of verlies van het pakket zal niet de verantwoordelijkheid zijn van OnderAll.nl